perjantai 19. elokuuta 2011

ENSIO OLUT JA TYÖUUPUMUS




Rakennuspäällikkö Risto Lötjönen huomasi eräänä päivänä, että hänen uskollinen alaisensa Ensio Olut kärsi aivan selvästi työperäisestä uupumuksesta.

Työuupunut mies
-      Ensio Olut hei, rakennuspäällikkö Risto Lötjönen sanoi Ensio Oluelle, ja jatkoi:



-      Sinä näytät ylirasittuneelta. Minäpä annan Sinulle, Ensio Olut, hyvän neuvon, tee niin kuin minä tein: Kun stressi alkoi painaa minua; minä menin salaa joka päivä kesken työajan tunniksi kotiini, suutelin ja hellittelin kaunista, nuorta vaimoani ja hän paapoi minua sen tunnin ajan meidän parisängyssämme. Parin viikon jälkeen stressi oli tupotiessään! Teepä Sinä samoin, Ensio Olut, minä tuuran parhaan kykyni mukaan Sinua aina sen tunnin, kun Sinä olet poissa!


Kaunis vaimo


   Ensio Olut teki niin kuin rakennuspäällikkö Risto Lötjönen oli neuvonut, ja olo tuli päivä päivältä paremmaksi. 


   Kun kaksi viikkoa oli kulunut, Ensio Olut oli taas sama tehokas itsensä, eikä stressin häivää!





-      No näetkös, Sinä näytät nyt oikein reippaalta. Minun keinoni ei koskaan petä, rakennuspäällikkö Risto Lötjönen sanoi kaikentietävän miehen ylpeyttä äänessään.


Kaikentietävä mies



-      Minun keinoni paransi Sinutkin Ensio Olut!



-      Niinpä teki, kiitos vaan neuvosta, Ensio Olut sanoi virkeänä.

Virkeä mies











-      Se todella virkisti ja teki terää!









Hästens motoroitu parisänky




-      Muuten, minäkin taidan hankkia kotiini sellaiset niin maanmainiot Hästensin moottoriparisängyt, kuin Sinulla ja vaimollasi siellä teidän kotonanne on!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti