tiistai 16. elokuuta 2011

ENSIO OLUT PELAA GOLFIA SAMMAKON OHJEIDEN MUKAAN





Ensio Olut kertoi tarinaansa...

Santalahti Golf, Kotka
– Olin pelaamassa golfia Santalahdessa, ja vaikka yleensä olen erittäin hyvä pelaaja, tuona aamuna ei mikään mennyt putkeen. Kun olin tiiaamassa neljännellä reiällä, kuulin äänen sanovan: ”puukolmonen”. Katsoin ympärilleni, enkä nähnyt, mistä ääni tuli; niinpä asetuin uu­destaan lyödäkseni. Taas ääni sanoi:"puukolmonen". 


Puu-3


– Katsoin alas ja näin pienen sammakon mailabägini vieressä. Sammakko sanoi taas: ”puukolmonen”. Minä otin puukolmosen normaalisti käyttämäni raudan sijaan, ja löin sillä suoraan greenille... yli 200 m! Tulokseni sillä reiällä oli yksi alle par! Otin sammakon maasta ja laitoin sen bägin sivutaskuun. 


– Mietin, olinko tullut hulluksi, kun olin kuullut sammakon sanovan: ”puukolmonen”, mutta kun muuten olin pelannut niin huonosti, ja puukolmosella olin onnistu­nut, otin sen ikään kuin maskotiksi.


Golfbägi kärryssä








Pieni sammakko







– Seuraavalla reiällä sammakko sanoi: ”käytä rautaviitosta”. 



Rauta-5




– Väylä oli par kolme, ja minä löin... ja - hole in one! - elämäni ensimmäinen hole in one!!! Tein birdien kaikilla lopuilla rei'illä, ja vain kuuntelemalla sammakkoa!



– Päätin ottaa sammakon mukaan Kotkan Seurahuoneen rulettipöytään ja pelasin sielläkin sammakon ohjeiden mukaan. Minä tyhjensin ruletin kassan vain kuuntelemalla sammakon ohjeita!





– Sitten menin huoneeseeni, otin sammakon mukaan yöksi ja nostin yöpöydälle. Sammakko sa­noi: ”Ota minut syliisi ja suutele minua.!” 


– Minulla ei ollut aikomustakaan ottaa sammakkoa syliini, saati suudella sitä, mutta sammakko sanoi ano­valla äänellä:

Koska tässä blogissa Ensio Olut ei 
julkaise kuvia ilkialastomista tytöistä,
saati sitten ilkialastomista alaikäisitä
tytöistä, niin tässä nyt olisi sen sijaan
vähäpukeinen täysi-ikäinen nainen.
Eikä pöytäkään ole rulettipöytä, 
koska Ensio Olut ei myöskään 
julkaise kuvia rulettipöydistä!

 ”Itseasiassa olen nuori, kaunis neito, mutta ilkeä noita muutti minut sammakoksi! Ota minut syliisi ja suutele minua, niin muutun takaisin kauneimmaksi koskaan näkemäksesi neljätoista­vuotiaaksi neidoksi. Jos et suutele minua, joudun lopun ikääni olemaan sammakko. Ja sammakothan, kuten varmaan tiedät, eivät elä kovin pitkään, joten minä tulen kuolemaan hyvin nuorena, jos et nyt suutele minua.




– Mitäpä muutakaan olisin siinä tilanteessa voinut tehdä. Siis näin, herra tuomari, tämä alaston neljätoistavuotias tyttö päätyi syliini hotellihuo­neeseen...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti